Mapa budynków

Zobacz komu
pomogliśmy

Rodenstock

Grupa Rodenstock to globalny lider branży optycznej oraz wiodący producent soczewek i opraw okularowych. Firma zatrudnia około 5100 pracowników w 85 krajach.

Zadowolony klient to powracający klient. Pierwszy raz mieliśmy przyjemność doradzać przy wyborze biura dla Rodenstock w 2018 roku. Wówczas wybór padł na kompleks biurowy na Woli – w dobrej lokalizacji, a jednocześnie w spokojnej okolicy i z dużą liczbą miejsc parkingowych. Przy drugim procesie, firma wynajęła z naszą pomocą biuro w świetnie skomunikowanym biurowcu Atlas Tower, blisko pierwszego biura.

Klienci BNM Real Estate - Rodenstock
Cellnex

Dla światowego lidera w branży inżynierii cyfrowej – firmy GlobalLogic, świadczyliśmy usługi doradztwa i pośrednictwa w procesie wynajmu biura.

Uwzględniając plany rozwojowe klienta, postawiliśmy na elastyczne rozwiązania, czyli wynajem biur w formule all-inclusive. W ciągu roku otworzyliśmy wspólnie oddziały w Łodzi, Gdańsku i Katowicach na łącznie ponad 100 stanowisk pracy. Proces jest wciąż żywy i obecnie nasza rola polega na monitorowaniu wzrostu zespołów w oddziałach, aby jak najskuteczniej dopasowywać model wynajmu biura do zmieniających się potrzeb firmy.

Klienci BNM Real Estate - Cellnex
STS

Dla STS – największej firmy bukmacherskiej w Polsce – prowadziliśmy proces poszukiwania nowego lokalu dla warszawskiej siedziby. Klient trafił do nas z polecenia.

Po dokładnym zbadaniu potrzeb STS, wyselekcjonowaliśmy z rynku propozycje nieruchomości wpisujące się w kluczowe wymogi, jakimi były dobra komunikacja, nowoczesny, ale jednocześnie kameralny budynek oraz możliwość umieszczenia logo firmy w widocznym miejscu. Wybór padł na biuro w Polna Corner – przeszklonym, butikowym biurowcu klasy A, tuż przy Metrze Politechnika. Dziękujemy za zaufanie!

Klienci BNM Real Estate -STS
Thunder Soft

Dla ThunderSoft prowadziliśmy proces doradztwa i najmu biura w Krakowie, na europejską centralę firmy. W procesie liczył się czas, dlatego szukaliśmy powierzchni wykończonych w dobrym standardzie. Wybór padł na biuro obejmujące całe 18 piętro w K1 Office – w jednym z najwyższych biurowców w Krakowie, z niesamowitym widokiem, który jest jednym z głównych atutów powierzchni.

ThunderSoft to dynamicznie rozwijający się na skalę globalną dostawca technologii systemów operacyjnych, inteligentnych produktów i rozwiązań, oraz ekspert w dziedzinie urządzeń mobilnych.

Klienci BNM Real Estate - Thunder Soft
GlobalLogic

Klienci BNM Real Estate - GlobalLogic
Heritage Real Estate

Heritage Real Estate to zespół wyjątkowych specjalistów z branży finansów i nieruchomości. Mieliśmy przyjemność dwukrotnie i z sukcesem doradzać firmie w poszukiwaniu biura, a obecnie nasze drogi zeszły się po raz trzeci.

Pierwsze biuro klienta to elegancki lokal z witrynami w kamienicy w centrum. Druga lokalizacja, to całe piętro butikowego biurowca The Nest – czyli nasza propozycja łącząca potrzebę własnego biura wraz z elastyczną umową (cecha biur serwisowanych). W obu przypadkach liczył się czas, jak i idealne dopasowanie lokalu do charakteru biznesu.

Klienci BNM Real Estate
Kompania Piwowarska

Dla Kompanii Piwowarskiej, lidera na polskim rynku piwa, prowadziliśmy proces poszukiwania biur w Warszawie i Rzeszowie. Po zbadaniu potrzeb, przygotowaliśmy propozycje bardziej efektywnych powierzchni o funkcjonalnym układzie. W stolicy wybór padł na biurowiec w strategicznym położeniu – blisko dróg wylotowych. W Rzeszowie natomiast klient wybrał wykończone biuro w dynamicznie rozwijającej się części miasta.

Kompania Piwowarska to właściciel takich marek, jak Lech, Tyskie, Książęce, Żubr, Hardmade, Captain Jack. Spółka należy japońskiej Grupy Asahi.

Klienci BNM Real Estate - Kompania Piwowarska
Human Work Logistic

Idealny lokal zdarza nam się przedstawić już na pierwszym spotkaniu. Tak, jak dla Human Work Logistic. Firma chciała scalić lokalizacyjnie swoje oddziały. Już na pierwszej prezentacji wybór padł na 3-poziomowe biuro w butikowym biurowcu Delta 44. To ciekawa przestrzeń w loftowym stylu, skrojona na miarę potrzeb klienta. Atutem jest także prestiżowa lokalizacja w centrum Wrocławia, w pobliżu Starego Miasta i Dworca PKP.

Human Work Logistic należy do Human Group – grupy spółek obsługujących branżę HR, logistykę, produkcję oraz rynek IT w kraju i za granicą.

Klienci BNM Real Estate

Szeroki
zakres usług

Reprezentacja
Najemcy

Bezpieczny proces najmu powierzchni biurowej dla firm, prowadzony przez doświadczonych, niezależnych specjalistów. Biura na wynajem z całego rynku dostępne w jednym miejscu, porównaj i umów się na prezentacje.

Reprezentacja
Wynajmującego

Usługa komercjalizacji powierzchni dla właścicieli budynków biurowych. Jeśli posiadasz pustostany i potrzebujesz najemców, zapytaj o nasze wsparcie. Dodatkowo możemy wdrożyć elastyczny moduł coworkingowy.

Capital Markets

Zapełnione budynki biurowe na sprzedaż ze stopą zwrotu oraz projekty oportunistyczne, do przebudowy lub rozbudowy. Działki inwestycyjne z przeznaczeniem komercyjnym pod biura, handel i PRS – public rented sector.

Retail

Najem i zakup lokali handlowo-usługowych prowadzony przez doradców wyspecjalizowanych w tym sektorze. Doskonale rozumiemy specyfikę branż naszych klientów oraz wymogi techniczne, jakie muszą spełnić nieruchomości.

Usługi
dopełniające

Fit-out

Organizujemy niezależne przetargi na budowę lub remont powierzchni komercyjnej, zarządzamy projektami budowlanymi (project management). Współpracujemy z architektami wnętrz i dostawcami mebli dla biznesu.

Legal

Wsparcie doświadczonego prawnika, który na co dzień obsługuje firmy na rynku nieruchomości komercyjnych, w języku polskim i angielskim. Jeśli będziesz negocjować umowę najmu lub sprzedaży, skontaktuj się z nami.

Biura na wynajem

Znamy się na rynku nieruchomości komercyjnych

lat działalności

Z każdym rokiem działalności poszerzamy zakres usług i podnosimy ich jakość. Stawiamy na konsekwentny, ale zrównoważony rozwój.

+30
osobowy zespół

Różnorodność charakterów
i doświadczenia naszych pracowników pozwoliła stworzyć niezawodny, multidyscyplinarny team.

+1000
klientów rocznie

Od startupów, po korporacje. Polskie i zagraniczne firmy. Doprowadzamy do zawarcia średnio jednej transakcji dziennie.

+100 000
wynajętych m2

Wynajęliśmy tysiące metrów biur w formule tradycyjnej i elastycznej, oraz powierzchni handlowo-usługowych.

Jesteśmy
w największych
miastach Polski

Ogólnopolski zasięg, lokalni specjaliści – to nasz slogan, ale też cecha, która wyróżnia nas na tle konkurencji. Nasi doradcy są dostępni na miejscu i dobrze znają specyfikę danego rynku nieruchomości. Dzięki współpracy międzymiastowej możemy w skoordynowany sposób prowadzić procesy dla jednej firmy w kilku miastach jednocześnie.

Raporty rynkowe
Zespół BNM Real Estate Zespół BNM Real Estate

Zespół BNM

Za skutecznością i wynikami firmy stoją ludzie. Nasi specjaliści wiedzą, że doświadczenie i współpraca są drogą do ich sukcesu osobistego, sukcesu firmy oraz naszych klientów.

Skontaktuj się,
chętnie pomożemy
Cześć, jestem Fatima! Zadzwoń do mnie lub napisz, a odpowiem niezwłocznie:
[email protected] +48 22 299 17 27
Twoja wiadomość

* Pola obowiązkowe
    Wiadomość wysłana
    Dziękujemy!
    Najnowsze artykuły na blogu

Wynajmij biuro w jednej z największych dzielnic Warszawy.

Nowoczesne przestrzenie biurowe w dogodnej lokalizacji.

Biura do wynajęcia w okolicy Dworca Zachodniego.

Wynajmij biuro w rozwijającej się części miasta.

Biura do wynajęcia w najlepiej skomunikowanej części Warszawy.