Chat with us, powered by LiveChat WŁASNE B. - FAQ

Kto pyta nie błądzi

Przed wprowadzeniem się

  • Jak długo trwa przygotowanie biura?

    Biura są przygotowane "pod klucz". Od momentu Twojej decyzji o wynajmie, do momentu rozpoczęcia pracy we własnym biurze potrzebne są tylko ok. 1-2 dni, na przygotowanie techniczne i formalności.

  • Czy mogę urządzić sobie swoje biuro tak jak mi się podoba?

    Możesz udekorować biuro po swojemu, najważniejsze, aby dobrze Ci się w nim pracowało. Tylko większe przeróbki muszą być wcześniej zgłoszone, aby ustalić warunki ich przywrócenia po zakończeniu umowy najmu.

  • Czy mogę wynająć biuro z meblami?

    Tak, jest możliwośc wynajęcia biura razem z mebalmi. Dzięki współpracy z zaufanymi polskimi dostawcami, dajemy Ci możliwość umeblowania biura w meble dobrej jakości za niewielką kwotę.

  • Czy mogę zarejestrować swoją firmę na adres biura?

    Tak, możliwość zarejestrowania prowadzonej działalności jest zagwarantowana jako zapis w umowie najmu.

  • Czy moja firma będzie oznakowana?

    Tak, tuż obok wejścia do Twojego biura będzie widniało oznaczenie Twojej firmy. Istnieje również możliwość oznakowania na tablicy na parterze budynku.

Umowa

  • Jaki jest minimalny okres wynajmu biura?

    Dajemy Ci możliwość wynajęcia biura na elastycznych warunkach. Umowy zawierane są na czas określony 12 miesięcy lub dłużej, jeśli tak sobie życzysz.

  • Co wchodzi w skład opłaty za wynajem?

    W cenę najmu wliczone są wszystkie niezbędne koszty, o które nie musisz się martwić co miesiąc, tj. czynsz za powierzchnię, energia elektryczna, klimatyzacja, woda, ochrona, a także wi-fi i sprzątanie części wspólnych.

  • Jakie są dodatkowe koszty, które muszę ponieść?

    W naszej propozycji nie ma żadnych ukrytych dodatkowych (obowiązkowych) kosztów. Opcjonalnie możesz skorzystać z oferty Internetu sieciowego (po kablu), mebli oraz miejsca parkingowego.

  • Ile wynosi kaucja zabezpieczająca?

    Depozyt wynosi 2 miesięczne opłaty za biuro i jest zwrotny po zakończeniu okresu najmu. Jest to rodzaj zabezpieczenia przed ewentualnym brakiem płatności za biuro oraz większymi zniszczeniami. Odpukać.

  • Czy powinienem wykupić ubezpieczenie?

    Budynek i biura są ubezpieczone przez właściciela, ale dla pełnego spokoju wymagane jest Twoje ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz majątku ruchomego (np. komputerów). Nie martw się, to nieduży koszt i występuje tylko raz do roku.

  • Czy mogę podnająć swoje biuro innej firmie?

    Tak, dopuszczamy taką możliwość. O ile nie będzie szczególnych przeciwwskazań, właściciel wyrazi taką zgodę na piśmie.

  • ‎Czy mogę zmienić biuro podczas trwania umowy?

    Jeśli tylko jest wolne, to nie ma problemu! Za zgodą możesz zmienić biuro na większe, mniejsze lub dobrać kolejną powierzchnię, spośród dostępnych powierzchni w tej lokalizacji.

Udogodnienia